13 aug. 2011

Tack!

Det är med vemod jag börjar inse att det inte är så mycket kvar nu, i alla fall att jag är mer än halvvägs. Jag satt och kollade igenom de 1000tals foton jag hittills fotat och det slog mig hur galet roligt vi haft det. Som på bilden ovan när Stina, Annafia, Ida och jag i oktober satt upp masonite och gjorde situps. Tack alla ni, i studiecirkeln och ni andra som kommit förbi och hjälpt till! Utan er hade det varit så ensamt tråkigt att bygga och det senaste året hade lätt blivit mitt mest osociala någonsin!

Jag har klurat och klurat på hur jag ska hedra alla som varit med och för någon dag sedan kom jag på det! Pilligt kommer det bli, golvet på övervåningen var peace of cake om man jämför, men det är ni så värda! Mer om det en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar