22 juli 2011

Trappräcket/hyllan klar!

Trappräcket/hyllan är klar! Dessutom hittade jag en stor orange asiatisk sidenlykta i min mans gömmor som passade perfekt som lampskärm åt den gula lampfoten, så nu har jag en lysande pumpa på loftet! Först tänkte jag sätta fast den på lampfoten som en vanlig lampskärm men eftersom den är så stor blev jag lite rädd att man lätt skulle komma åt den och att den skulle vicka så istället hängde jag den i en snodd från taket över lampfoten, en tak och bordslampa i ett!
Lite inramade foton har börjat komma upp på väggen.
Lampskärmen i närbild!

2 kommentarer:

  1. jag tokälskar lampan! och allt det andra också förstås. du kan, utan tvekan, din sak! :)

    SvaraRadera
  2. Den där bokhyllan är ju hemskt fiffilurig och väldigt snygg. Jag gillar också hur varmt det känns i rummet. Brädväggen är också riktigt vacker :)

    SvaraRadera