29 juni 2011

Back on track

Det har gått lite trögt här på sista tiden, men under juli blir jag på hemmaplan så nu kommer det hända en hel del!

Så vad har jag hållit hus då?
Jo, dels har jag börjat skrivit tips-krönikor för min favorit tidning Kloka Hem, vars just utkomma sommarnummer jag absolut tycker att ni ska införskaffa som inspirerande sällskap i hängmattan.

En krönika till nystartade nättidningen Anyhow om min syn på mitt miljöengagemang kan ni läsa här!

Sen så har ju äntligen sommarpratarna börjat igen. Behöver jag nämna att jag lyssnat på många under byggets gång? Poddade sommarprat var till exempel räddningen när jag målade golv! Ett av de bästa någonsin tycker jag var gårdagens, Göran Gudmundsson. Troligtvis för att han pratade precis om det jag brinner för. Ja, kanske lite väl mycket 1700tal för min smak men så otroligt inspirerande! Lyssna om du inte redan gjort det!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Ser fram emot att se fortsättningen på ditt projekt :)
    http://attlevadetlevandelivet.wordpress.com/

    SvaraRadera