20 maj 2011

Tillbaka!


Nu är jag tillbaka! Under blogguppehållet har faktiskt både jag och bloggen fyllt år. Bloggens ettårsdag blev helt ofirad då jag tycker att det känns roligare att fira 7juli då bygglovet gick igenom. När jag fyllde firades det dock en del, och av mina kära föräldrar fick jag mojängen här ovanför. En trådlös elmätare som visar kostnad, förbrukning i kWh, genomsnittlig förbrukning samt historik. Dessutom kan man koppla in den till datorn för att föra statistik över sin elförbrukning. Genom att se hur mycket el man gör av med blir man också mer eftertänksam och förhoppningsvis leder det till att man sparar på elen! Bra skit!

3 kommentarer:

  1. Vilken bra mojäng! Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Grymma föräldrar som tar till sig vad du gör och köper present efter det. Såna föräldrar skulle alla ha :)

    SvaraRadera