10 apr. 2011

Succé!


Öppet hus under eftermiddagen blev succé! I vissa stunder kan jag ifrågasätta varför jag lägger ner så mycket tid och energi på bloggen och att sprida information om mitt bygge när jag skulle kunna lägga den tiden på att bygga, men det är dagar som denna som jag förstår varför! Det tog inte lång tid förens jag helt tappade räkningen på antalet besökare men i efterhand uppskattar vi det till drygt 60pers. Att så många tagit sig ut i skogen, är så otroligt insatta och intresserade ger mig vekligen hopp om framtiden! Tack för en helt underbar eftermiddag! Tack!

(Fler bilder kommer under veckan!)

3 kommentarer:

  1. Glad över att du tar dig tid för bloggandet. För det är minst sagt intressant och mycket lärorikt att följa ditt byggprojekt på bloggen :)

    SvaraRadera
  2. Och jag som inte hade möjlighet att komma är otroligt glad för att du delar med dig :)

    SvaraRadera
  3. Du kommer att slå världen med häpnad!

    SvaraRadera