29 apr. 2011

Bloggpaus

Våren är verkligen här och jag har massor av saker på gång just nu och känner att jag måste prioritera bort bloggen ett par veckor.

Under tiden tar jag gärna emot tips var jag kan hitta en liten regäl ugn, helst gas. Har letat och letat, modell XXL med specialfunktioner hit och dit är verkligen inget problem att få tag på men små modeller, allt under standard storlek, som inte känns plastiga och gjorda för att användas en gång om året verkar jag vara ensam om att fråga om. Alla tips är intressanta!

Ses snart!

3 kommentarer:

  1. Hej, Kolla in
    http://www.swexergon.se/gasspisar-foer-hemmabruk/gasspisar/50-55-cm.aspx

    Har en ute på min lilla kobbe och det funkar fin fint.

    Vilket coolt projekt! Ser framemot att se fortsättningen.

    SvaraRadera
  2. Hej! Oj va du grejar, snart färdigt kanske.
    Vet att en del köper från Norge då dom har lite mer sånna prylar.
    t.ex. http://www.hyttetorget.no/article.php?articleID=5357
    Kan vara värt att kolla runt lite där också kanske...

    Hade! /Jonas

    SvaraRadera