24 jan. 2011

33167kr

Jag har varit lite dålig att redovisa kostnader på sista tiden. Jag gick just igenom pärmen med kvitton och just nu ligger jag på 33167kr. Dock är det en del rätt stora utgiftsposter kvar som VA, el och kamin/rökrör men budgeten på 100 000 borde hålla!
Målet att inte behöva låna ser också ut att gå vägen. Det är bra att det tar längre tid än jag planerat att bygga för då blir det inga stora klumpsummor att lägga ut. Dessutom hinner jag inte spendera så mycket pengar på annat för det enda jag gör är att bygga. Jag spenderar såpass lite så det blir pengar över som hamnar på byggkontot, trots att jag har lärlingslön och försökt att inte jobba heltid sista halvåret. Bra tjej!

2 kommentarer:

  1. Superduperbra! Och väldigt inspirerande för mig som funderar på att inreda en del av den gamla logen.


    /at

    SvaraRadera
  2. Ja, om man bara har tid kan man komma undan riktigt billigt!

    SvaraRadera