18 sep. 2010

Telefonbänk

Som jag skrev i presentationen så kommer ni få följa med hela vägen till inflytt. Alltså blir det även en hel del inredning. Det mesta kommer troligtvis bli secondhand. Möbler och inredningsdetaljer som sticker ut gillar jag. Mycket färg och praktiska lösningar.

Denna telefonbänk hittade jag i veckan på Kommunens secondhand, jag föll direkt. Då den är väldigt liten, knappt en meter bred och en meter hög blir den perfekt att ha på övervåningen. Troligtvis som sängbord. Stay tuned för att se hur den kommer se ut när jag är klar med den, för självklart ska den göras om lite för att bli perfekt!

9 kommentarer:

  1. Oj så himla fin! För allt i världen, måla den INTE vit ;)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin! Kommer passa perfekt däruppe :) /Lisa

    SvaraRadera
  3. Ja, vad bra att du skall inreda med andrahandsprylar. Skriv upp vad allt kostar så skall du se att du kan göra en jämförelse med t ex IKEAkatalogen med motsvarande möbler, och du kommer att ha tjänat en massa pengar. Så sliter du inte heller på jordens resurser när du är klok och inreder med beg. möbler.

    Roligare och mer personligt blir det också!
    Hejja vettja...
    /Mimmi

    SvaraRadera
  4. Väldigt fint och intressant stol. Jag litar på att du inte förstör den genom att måla den vit eller genom att göra något annat tramsigt. :P

    SvaraRadera
  5. En del förfasar sig över om du planerar att måla den vit. Men svart, det du! Svart och ett färgglatt tyg vore nåt.
    Men det ska bli spännande att se vad du hade i tankarna också!

    SvaraRadera
  6. haha va ni kommenterar!
    mimmi; precis så jag resonerar! :)

    nix, inte vit, och inte svart heller! ni får vänta och se!

    SvaraRadera
  7. Guld! Och tofsar! Bollfrans! Söt djuphäftning, den skulle jag absolut behålla.

    /at

    SvaraRadera
  8. Snygg!! Gillar det röda tyget i sitsen...läckert :)

    (och håller med övriga...inte vit för allt i världen ;)

    SvaraRadera
  9. Den är urläcker! Det ska bli spännande att se hur den ser ut när du gjort om den efter eget huvud. Lite cliffhanger över det här inlägget- I like it!:D

    SvaraRadera